- Meddelanden
- 159
- Reaction score
- 16
Blacklist-referens
ID: 809 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Fusk bevis finns hos mig
Personal: Snake
Datum: 2026-04-16
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev tillkallad till ett samtal med snake och bacon. Där visade snake mig ett klipp som visade när jag ståg i ett garage och rikta på en person och man såg från klippet att det tracka på huvet. Sen blev jag ju då pbannad från servern + discorden så jag ej kan joina.
Tar du ansvar för det som hände? Ja. Jag var väldigt dum och hade inget konsekvenstänk, jag hade fått det av en kompis och ville se till om det faktiskt funkade. Vete fan hur jag tänkte eller vad jag höll på mig. Men jag tar i alla fall all skuld på mig och kan lova att det kommer ALDRIG aske igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att tänka innan man gör nått och verkligen inte försöka fuska, bara dumt och du kommer bli tagen till slut.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har lärt mig av mitt misstag. Jag har nu vart bannad i några månader och känner att jag har så många minnen och hade så roligt på unive så vill jätte gärna tillbaka och få en andra chans
Har du bevis som stödjer din överklagan? Bevis på vad exakt? Beviset med klippet finns hos snake. Jag har inget att direkt bevisa. Jag kommer bevisa mig själv att jag kan om jag får en till chans
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja