Philip1234
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 894 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Crosshair X
Personal: Snake
Datum: 2026-05-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var med i ett gäng som heter Salamanca och under just denna perioden så var vi i vårat hus där vi bestämde oss för att köra ut och se vad som händer på gatorna, sen fick ngn av oss ett sms i bilen att de var ngn som hade delat en Prio om att han behövde hjälp, vid ett senare tillfälle kom vi till platsen där de blev en stor skottlossning där vi pangade mycket, efter scenariot så drog då Snake in mig i support för att klargöra att de inte fanns fusk inblandat, så började jag skärmdela och så såg han att crosshair X var uppe på skärmen vilket jag inte ser ingame när jag spelar fivem för att har tagit bort att mitt crosshair inte syns i fullscreen, men iallafall när jag tabbade ut så kom då de siktet fram och då så förklarade då Snake att man inte fick ha de och att de var blacklist mm.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar absolut ansvar för de som hände för att han såg de han såg och de kan man inte ljuga bort.
Vad har du lärt dig sedan dess? Ja har lärt mig att alltid stänga av crosshair x varje gång jag ska spela Unive så de inte blir fler onödiga blackister.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag e en bra spelare jag är inte inne på unive för att bara skuta och ja har en bra Rp förmåga.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Japp de har jag
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja