Nekad Gonzi110 | Ban Överklagan [taxi3765 + liamswe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gonzi110

Ditt Hex-ID: steam:11000015b4b182d

Vad är din discord tagg? Gonzi 110

Vem var det som bannade dig? taxi3765 o liamswe men mest taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-05 151008.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag var korrupt inom yrke, vilket jag kan förstå men fattar inte hur det kan vara pernament och vrf ja just fick en ban, allt var ett missförstånd tycker jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. anledningen varför de bannade mig hade hänt långt innan jag blev bannad, men det som hände var att jag var sjukvårdsledning och hade precis blivit avdelnings chef över trafik i sjukvården, alltså är jag chef över trafik rollerna och de som har det, då så gav jag mig alla trafik roller jag var chef över för att jag såg ej nått problem med att ge de rollerna till mig som jag var chef över, medans allt detta hände satt jag i ett samtal med bitr regionsdirektör och regionsdirektör som då är liam, de sa ej nått och allt rullade på som vanlig, så fattar inte vrf de skriver i bannan att de har sagt till mig för detta, sen nästa händelse var att jag var ig och var i tjänst och satt i samma kanal med bitr regionsdirektör och regionsdirektör som då är liam och så blev jag ner tagen till rekryteringen och fick 1500 kr i lön, vilket jag ej skulle ha me tanke på att jag var sjukvårds ledning och skulle ha 9800kr-10800kr, jag hade haft 10800kr innan detta hände, sen så frågade jag liam och bacon som då är bitr och han hete

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det faktiskt var lite båda och men mest att jag gjorde fel, det var ju lite felaktig för att jag tänkte att om man är chef över nån roll så borde man ha de, men sen de med lönen förstör jag till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blvit bannda tre gånger tror vilket en av de var felaktig, vilket han fick indraget av (staffen) 1: vart att ja copbaita vilket jag förstör för jag körde jätte dåligt vid polisne för ja o min vän vart uttråkade, sen vad det 1h mot röstregeln vilket jag ej fattar för andra staffs säger att jag ej behöver voice changer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade kunnat fråga jag får får och tänkt efter innan jag gjorde nått, samt kollat igenom alla regler

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska kolla noga på alla regler och information, och att alltid fråga först om jag får göra ditt och datt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka