Nekad Gonzi110 | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gonzi110

Ditt Hex-ID: steam:11000015b4b182d

Vad är din discord tagg? Gonzi 1110

Vem var det som bannade dig? liamSWE och taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-05 151008.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag var korrupt inom yrke, vilket jag kan förstå men fattar inte hur det kan vara pernament och vrf ja just fick en ban, allt var ett missförstånd tycker jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. anledningen varför de bannade mig hade hänt långt innan jag blev bannad, men det som hände var att jag var sjukvårdsledning och hade precis blivit avdelnings chef över trafik i sjukvården, alltså är jag chef över trafik rollerna och de som har det, då så gav jag mig alla trafik roller jag var chef över för att jag såg ej nått problem med att ge de rollerna till mig som jag var chef över, medans allt detta hände satt jag i ett samtal med bitr regionsdirektör och regionsdirektör som då är liam, de sa ej nått och allt rullade på som vanlig, så fattar inte vrf de skriver i bannan att de har sagt till mig för detta, sen nästa händelse var att jag var ig och var i tjänst och satt i samma kanal med bitr regionsdirektör och regionsdirektör som då är liam och så blev jag ner tagen till rekryteringen och fick 1500 kr i lön, vilket jag ej skulle ha me tanke på att jag var sjukvårds ledning och skulle ha 9800kr-10800kr, jag hade haft 10800kr innan detta hände, sen så frågade jag liam och bacon som då är bitr och han heter så på dc, och de sa att jag ej skulle ha det och att det ej vart de för de var också i tjänst ig, så då ändrade jag tillbaka till det jag hade haft me tanke på att de sa att jag ej skulle ha det som jag hade fått från ingenstans. Sen så kommer då taxi in i mitt PM och frågar vrf jag hade ändrat min lön, jag svarade för att jag skulle ha den, och den historian som jag precis har skrivit om, sen sa lämnade han mig med en varning och sa att jag ej skulle ändra nått på mig i panelen utan tillstånd av chef eller jobb ansvarig, sen så blev jag chef över marja lisas och så hade oleg hjälpt mig me tanke på att han var jobb ansvarig och vart chef innan mig, så han fixade nycklar jobbet och så, sen så tror jag att han behövde sticka, jag kommer ej ihåg allt för detta var rätt så länge sen, men sen så behövde han då sticka och jag frågade om min lön, han sa att jag hittar lönerna på dc, och han sa att han ej kunde lösa lön för han behövde sticka, men då så gav jag mig den lönen som stod på dc att jag skulle ha som chef, och sen i support då igår så visar taxi att det står i stående chef info att jag behöver ta löne samtal med en jobb ansvarig för att få den korrekta lönen, och jag tänkte inte på detta me tanke på att jag vart chef över båtbolaget innan och då behövde jag ej göra det och det var inte alls så länge sen. och sen så är vi här nu, en som sagt så kommer jag ej ihåg allt för de händelserna jag blev bannade för var rätt så länge sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var både och, jag fattar det med marjas lönen att jag faktiskt gjorde lite fel med att ej ha läst hela stående info utan bara en liten del, men sen tycker jag att allt men sjukvården är bullshit då jag påstår att man sak ha de rollerna man är chef över och det med lönen fick jag endast en varning för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 4 gånger och de gångerna har jag blivit bannad för lyder ej röstregeln och mild copbait, mild sunt förnuft, sen kommer jag faktiskt ej ihåg mer men jag kommer ju ej ig så kan ej se där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga lite mer till oleg hur det går det som chef för marjas och för den tiden jag var chef, hade ju lika med kunnat ändrats saker som chef under tiden jag ej var chef mellan båtbolaget och marjas. Men sen så inte så mycket mer, för de förklarade inte så bra tycker jag i support och visade inga bevis. Samt kommer jag ju ej ihåg allt för att det var rätt så länge sen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska fråga mer om vad jag får ändra och inte, och tänka på vad jag säger för ni när jag tåänker efter känner jag att jag var rätt så otrevlig i PM och så. Men inte så värts.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka