- Meddelanden
- 159
- Reaction score
- 16
Ban-referens
fivem-bansen-396 — FiveM, Permanent
Anledning: kallar mig tappad
Bannad av: redbull_02167
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag behövde hjälp med klädsystemet och gjorde en report, jag fick ett svar som var ”jag kan tyvärr ej hjälpa” lite åt den stilen och reporten blev stängd, detta hände ungefär 2 gånger till och efter det skrev jag i reporten Är du tappad? Och jag fattar att det var fel och jag skulle inte alls sagt så. Jag vill där med säga förlåt till både redbull och unive och vill gärna få en till chans för att visa att jag kan bättre
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja. Jag ber om ursäkt och ska aldrig göra om det. Jag lär mig utav mina misstag och vill ätet gärna få en till chans på att visa mig bättre.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig stryka mer tålamod och visa respekt för alla både spelare och staffs, och jag kunde valt att inte säga den fula meningen utan istället löst det med att prata och vara trevlig.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag känner att jag ändå förkännar att få en till chans. Jag vet att jag kan bättre och jag hoppas också att redbull förstår att jag kan bättre och kommer aldrig göra om det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja