Inaktuell Gonzi110 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Ditt discordnamn: Gonzi 110/ Gonzi 007

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har vart det innan och har väldigt bra erfarenhet och kunskaper inom det och skulle passa perfekt in i teamet, jag har vart staff 2 gånger innan och själv tycker jag att jag har gjort bra i från mig när jag vart staff och kämpat hårt o så. Jag vill också bli staff för jag är väldigt aktiv och duktig och är väldigt engagerad till att göra staff arbete så jag skulle passa perfekt samt så såg jag att ni sökte staffs och då passade jag på att skicka iväg en ansökan för att jag tror att jag skulle vara bra för rollen

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De bristerna jag ser Unive just nu är lallandet och inaktiva staffs. Jag ser dagligen lall hos folk och de visar att de inte vill rpa, jag vill få bort kaklet och göra rpeandet roligare och mer spännande. Och sen så tycker jag att det är ett så inaktivt inom staff teamet framförallt i reports, jag får hela tiden vänta 10-20 minuter för att ens reporten ska öppnas av någon om inte längre tid.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi borde ta tag i lallande och börja specca mer på lall men framförallt bli strängare i återgärderna på lallandet. Och det där men de inaktiva staffsen får vi helt enkelt rensa de som inte är aktiva och så får alla staffs tänka igenom om de verkligen tycker att de har den aktivitet som krävs som staff.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? När det kommer till ditt professionella beteende som staff så är det super viktigt att du håller dig till ett bra bemötande och har respekt för alla oavsett vad. Du ska visa respekt och hjälpa alla i stan både nya till gamla spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har mitt spelande och mitt privat liv rätt så bra schemalagt just nu och är väldigt aktiv hos unive medans jag håller mig till min privata liv också. Så jag får vara staff när jag har tid och jag har väldigt mycket tid oftast så det kommer vara bes

Hur länge har du spelat på Unive? Sen slutet av 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har vart staff 2 gånger samt ma 1 gång servervakt 4. Gånger och vart i alla områden minst 1 gång

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är alltid öppen för varenda område!(:

Tillbaka