Antagen Gonzi110 | Ansökan till Servervakt [1mbcuh,Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gonzi110

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? måns

Vad heter du på discord? gonzi 110

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b4b182d

Ange ditt födelsedatum 26 Mars 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. riktigt bra, jag är inne 2-4 timmar om dagen. Jag håller koll på spelarna mycket och försöker vara så aktiv som möjligt in game.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen slutet av 2024 men var också under 2022 ett litet tag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger kan ej bifoga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att främst hålla reda på spelarna in game så de beter sig och ej begår regelbrott, de är till för att underlätta arbetet för staffsen med hjälp av dess perms där du kan svbana och kicka och ännu mer. De ska vara som en mini staff som ska vara som en förbild för spelarna och kunna rpa snyggt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför jag har tidigare var det 4 gånger innan och är väldigt duktigt på det arbetet. Samt har jag varit servervakts-ansvarig 2 gånger innan så jag vet hur allt går det och är väldigt kunnig inom det. Varför jag ej har kvar min servervakt är för att jag blev staff och sen sa jag upp den och då hade jag ej kvar den, men jag hade servervakt innan jag var staff och jag har imprincip alltid varit servervakt på servern och hjälpt till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: När du gör något som är förbjudet och att du begår regelbrott inom servervakts teamet. Till exempel att du abusar dina perms för din egen vinning som att du skulle kicka någon som kidnappar dig för att du ska undvika att bli tagen.

Abuse: Det är en slags korruption vilket betyder att du till exempel abusar dina perms för din egen vinning som att du skulle kicka någon som kidnappar dig för att du ska undvika att bli tagen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka