Nekad Golaren7 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Golaren7

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199532995722

Ditt Hex-ID: 11000015dbdf48a

Vad är din discord tagg? askar_77

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-13 153701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig pågrund av att jag fuskade som jag ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså de va nästan 1 år och 6 månader sen jag blev bannad så jag kommer inte riktigt ihåg men av det jag kommer ihåg är att jag va med i en skottlosning sen det var inget mer med det jag fortsatte spela i flera timmar sen dagen efter så bad dom mig hoppa support och sa att jag skulle bli bannad för fusk utan bevis dom pc chekade inte mig och klippet dom visade så sköt jag en kille som stod helt stilla och då sa xzclayz att jag fuskade men hade inget bevis mer en att han trodde det C

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej själva bannen var inte felaktig men hur det sköttes tycker jag va lite fel då han bannade mig utan konkreta bevis men nu så säger jag att jag gjorde fel och använde mig av soft aim absolut är det något jag ångrar och som inte kommer att hände igen då jag växt upp och inte känner att jag får ut någon nytta av det då det blir tråkigt för alla spelare på servern och jar har insett de nu och jag har växt upp det kommer aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var ett bra tag sen jag blev bannad så kommer inte riktigt ihåg men vet att jag blivit bannad 2 gånger tidigare för små saker utöver denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat sluta köra med fusk och kunnat spela för det är roligt och inte bara för att vinna men som sagt har jag växt upp och insett att det inte blir roligt för någon om jag fuskar absolut jag har gjort fel och fuskat men det är inget jag är stolt över och det är inget som kommer hända igen jag hoppas bara ni kan ge mig en sista sista chans att få bevisa att jag har bättrat mig och inte kommer fuska då de bara blir tråkigt för alla visst jag har gjort ett misstag och jag erkänner det och jag ångrar det så hoppas bara ni kan ge mig en SISTA chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket av mitt misstag och insett att de va dumt och barnsligt och super onödigt och att jag aldrig kommer göra om det om jag får en sista chans förstår att ni kan ha svårt och lita på mig men jag kan garantera er att det aldrig kommer hända igen och att jag kommer spela efter reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka