Nekad Golaren | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
883
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liiiaam/

Ditt Hex-ID: Ditt Hex-ID: 11000013ff359b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? liiiamm.

Vem var det som bannade dig? Boten ur dcn men blev unbannad men vne om ni har glömt eller hur vi ska göra för toris godkännde ialf.

Bild på banmeddelande: 450.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev unbannad av toris men ni har glömt unbanna ifrån discord så undrar om man kan få unbann där också. bannen handlar ju om samma grej som jag nu är unbannad för efter en del krigande i överklagningar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev unbannad av toris men ni har glömt unbanna ifrån discord så undrar om man kan få unbann där också. bannen handlar ju om samma grej som jag nu är unbannad för efter en del krigande i överklagningar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Blev unbannad av toris men ni har glömt unbanna ifrån discord så undrar om man kan få unbann där också. bannen handlar ju om samma grej som jag nu är unbannad för efter en del krigande i överklagningar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev unbannad av toris men ni har glömt unbanna ifrån discord så undrar om man kan få unbann där också. bannen handlar ju om samma grej som jag nu är unbannad för efter en del krigande i överklagningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Blev unbannad av toris men ni har glömt unbanna ifrån discord så undrar om man kan få unbann där också. bannen handlar ju om samma grej som jag nu är unbannad för efter en del krigande i överklagningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Blev unbannad av toris men ni har glömt unbanna ifrån discord så undrar om man kan få unbann där också. bannen handlar ju om samma grej som jag nu är unbannad för efter en del krigande i överklagningar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Blev unbannad av toris men ni har glömt unbanna ifrån discord så undrar om man kan få unbann där också. bannen handlar ju om samma grej som jag nu är unbannad för efter en del krigande i överklagningar.

Du ska va bannad. Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka