GO MR C | Ansökan till Support [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Andersson.

Vad heter du på discord? GO MR C#1111

Ange ditt födelsedatum 27 September 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? fredagar. 10/11 03::00/04:00
lördagar samma som fredagar
söndagar 10:00/11:00 23:00
måndagar 13:45 22:00
tisdagar 15:00 22:00
onsdagar 15:00 22:00
torsdagar 15:00 22:00

Berätta om dig själv jag heter charlie jag är en kille från ystad skåne och jag gilar att spela på denna server vid namn mulistaden. jag har en sytser som är 14 år en bonos syster som en 16 år en bror som är 7 år jag jag är då 12 år. när jag inte spelar så brykar jag vara hemma eller så är jag med väner. anars så är jag barra med min pappa som heter fredrik eller min mamma som heter theresa. eller så spelar jag på multisaden. ❤️❤️❤️❤️

Vad skulle du göra om du blir staff? Det började med att mina kompisar tipsade om denna server, Då jag gick in och började göra en wl ansökan efter det så vart jag lite sugen på att ansöka som staff. Vilket jag gör nu. Jag kan bidra med. Att ni får en staff som har väldigt mycket tidigare erfarenheter inom staff jobbet, Jag kommer absolut ackseptera allt vad folk säger och vara trevlig i munnen oavsett vad folk har gjort, Jag kommer inte vara arg på personer oavsett vad folk har gjort. Jag kommer var väldigt aktiv och sitta i support hela tiden när jag är inne på datorn nästan hela tiden. Jag kommer vara så aktiv jag kan, jag kommer ta alla reports, oavsett vad jag kommer även svara folk i fall folk skriver. Detta yrke för mig betyder vädldigt mycket om jag nu skulle bli det.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har snart spelat på denna server i en och en halv månad.❤️❤️

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag har ett flertal gånger sett mycket folk som sitter i support och ibland inte får den tjänst de vill ha, som support skulle jag vara snabb på att svara i support. Jag skulle också ha ett trevligt bemötande mot folk oavsett vad.❤️❤️❤️❤️

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kan bidra med att alla medlemmar på servern får hjälp med det dom behöver. Ni kommer även få en bra support som sitter i support kanalerna nästan hela tiden. Ni får även en support som har tidigare erfarenheter inom staff yrket och vet nästan allt om det. Och ni får även en väldigt lugn och trevlig support som respeckterar alla meniskor oavsett vad folk har gjort så ska man aldrig vara arg på dom.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte så jätte mycket tidigare erfarenheter men jag har varit staff på några andra servrar. Swedish Knight Rp. Tyvärr så har jag som sagt inte så mycket tidigare erfarenheter inom staff yrket men jag kan ändå det mesta inom det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja /bring ID när jag ska ta den till ett ställe. /goto ID när jag ska specka nån. /noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig . /goto id=för att gå tpa till personen. /toggleid=för att se personens id

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har dysläxsi, Men jag har ändå inte jätte svårt att första uppgifter, och lära sig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar bara på denna server för att detta är den bästa servern jag har spelat på. och det kommer jag tycke även om jag inte bli godkänd som suport och om jag inte bli godkänd.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja jag har dyslexsi och adhd och dyskalkoli och kanske ochså har jag add.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka