Accepterad Gnzlee | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goofyamo

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Guney

Vad heter du på discord? GOLCHIE#7907

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 1995

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag ungefär

22:00-06:00 varje dag skiljer dock helger lite mer :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader plus minus

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig blivit bannad/avstängd innan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som skall rpa som vanligt men samtidigt se till så andra rpar som de ska. Inget lall eller något, veta när man ska kicka folk och veta när man skall agera. Du ska kunna ha hög standard som rpare du ska vara en förebild åt folket. Du ska kunna skilja på skoj och seriös.

Jag har rpat en del och jag har sett hur många som har det "roligt" hur många som gör saker dom inte får då de bryter mot reglerna. Men tyvärr oftast när jag är inne finns de ingen som agerar eller gör något åt dom. De finns folk som gör helt sjuka grejer bakom staffsens ögon faktiskt. Vill kunna sätta stopp för det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag anser mig vara en av de äldre på servern och jag vet att min rp nivå är hög o kvalité. Har fått beröm för det utav X antal staffs. Sen jag vill bli det för att kunna agera när folk gör fel. Vissa gånger har det hänt att folk gör saker men de glider mellan fingrarna eftersom de inte finns någon staff on att göra något. Jag vill att alla ska ha trevlig och att det skall vara kul att spela :) finns vissa som på riktigt blir drabbade av saker som man inte får göra och det är inte kul.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är typ en korrupt polis. Till exempel läcker information, eller tar fast en person men släpper den senare pga man blir mutad X antal grejer. Att man typ lootar folk sen säljer vidare vapen.

Abuse är typ när du över använder din makt till saker som egentligen inte skall användas. Du typ kickar för de kul, revivar för att va snäll, de är abuse av sin makt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka