Nekad Glossy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOSSY

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113984109/

Ditt Hex-ID: 110000144c4586d

Vad är din discord tagg? GLOSSY#3751

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? C logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag C loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i tjänst som securitas och då skulle jag åka till kontoret för att min pappa sa att jag skulle äta då sa jag att jag bara ska köra klart (att jag skulle åka till kontoret) då kom två killar i två billar och prejade av mig från vägen av ingen anledning och jag var inte häller redo på att starta ett scenario för att jag skulle stänga av och gå och äta. Dom prejade av mig och sa att jag skulle hoppa ut ur bilen och dom hotade mig med ett basbolträd och sedan tog en av dom upp en pistol. Dom skjöt mig av ingen anledning och jag skrev att jag inte hade tid att starta ett scenario. Jag dog och efter en stund så f8 qutade jag för att scenariot var över, dom hade gått och jag skulle gå och äta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för att scenariot var över och jag skrev i chatten att jag inte hade tid för ett nytt scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag blev bannad i en timme för att jag grepp en kille som var servervakt
2. Jag råkade rdm en kille och då bannade han mig i 5 dagar
3 Jag ooc för att jag råkade ha openmic

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat att göra något annat för att jag skrev i chatten att jag behövde dra och jag var inte häller bered att starta ett nytt scenario för att jag skulle gå och äta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka