Accepterad GLOSSY | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOSSY

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113984109/

Ditt Hex-ID: 110000144c4586d

Vad är din discord tagg? GLOSSY#3751

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-17 225624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att jag lootade en kille på meko och för att han inte hade uppe sina händer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var på meko ocyh skulle lagga vår bil, då kom då grabbar upp till oss och var jätte dryga mot oss. Jag försökte igga dom för att jag ville inte bråka men så drog dom vapen så min kompis tog bilen och skulle dra men såråkade han köra på dom för att dom stod bakom bilen och han såg inte det så dom blev påkörda. Jag och han ringde polisen och ambulans och så lootade vi dom och det kan jag erkänn. Så vi drog innan polisen kom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I det här secnariot så tyckte jag dom gjorde fel för jag kännde inte dom och vi försökte verkligen igga dom men det slutade inte så bra på grund av att jag lottade dom och dom råkade bli påkörda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. var securitas så jag belv bannad i 1 timme för att jag grep en kille
2. Min kompis tog min dator och skrev skit om unive så jag fick perma ban
3. Första gången inne på serven så råkade jag ooc:a för att jag hade öppen mic

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika mer men tillslut gick det inte mer men jag hade inte behövt loota dom då det var väldigt onödigt och bara jag förstöre för mig själv. Men jag tycker dom också skulle få ban pågrund av att dom occ och inte följde grund regeln sunt förnuft. Men sammanfattningsvis så behövde jag inte loota han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka