Accepterad Glock_33 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182916954/

Ditt Hex-ID: 110000148e02d5a

Vad är din discord tagg? Glock_33

Vem var det som bannade dig? Bubbbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-01 215947.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde banna mig eftersom jag lagade bilen efter den gick sönder mittt på en öppen väg som var fel av mig och där av bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil och mina vänner en annan krockade på nåttt sätt vet ej hur ens egentligen sedan så gicck jag ut occh lagade och skrev /me sätter på hjulen för ett hjul åkte av vilket inte är så bra rp som jag förstår men dettta ska inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var rätt och jag förstår felet jag gjorde men det är helg occch vill spela med mina vänner och kusiner occh detta är fel men detta ska ej ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror det men minns inte för vad exakt men finns nog historik

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det hade jag kunnat göra det som jag kunde gjortt är ringt nån som hämtat men var rädd att några ops skulle kommer innan occh hade myccket cash samt ett helt nytt vapen som jag ska sälja senare occh därför lagade jag vilket som var fel men jag kunde kallat dittt mina vänner så dom kunde hämattat mig eller ruingt mekonomen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte laga bilar på vägen så fall i en verksatd eller gänghus inte öppet och göra bbättre scnerio nästa gång som ringa mecko eller liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Har dyslexi så skulle kunnat snacka om de ej räcker till men ska ej ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka