- Meddelanden
- 150
- Reaction score
- 1
Ban-referens
vmfsta — FiveM, Utgår 2026-03-03
Anledning: kör inte ifrån när han har dödat någon.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände. Jag var i en skottlossning och dödade en person sen började jag åka ifrån men när ja började åka så skjöt en person mot min vän och då skjöt jag tillbaka för att rädda min vän så då för att jag stannade typ 10 sekunder för länge så bannade dem mig för att jag borde åkt iväg direkt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar jag stannade för länge på platsen även om ja gjorde de för att rädda min vän men det var fel för jag ska försöka ta min så snabbt som möjligt från platsen så ja står för att jag gjort fel och ångrar det
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att även om min väns liv är på spel så ska ja försöka ta min bort från platsen istället för att rädda min vän i en skottlkossning så ja har lärt mig att man ska prioritera mitt liv över min väns
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en ny chans för att jag förstår att jag gjort fel och det kommer inte ske igen, jag har lärt mig meningen med bannen / regeln och det kommer inte hända igen
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa