Accepterad Glock_08 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real.Glock

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad heter du på discord? Glock#4929

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo för att jag vill få in kompetenta medlemmar i vår kära unive samt att jag älskar att träffa nya människor och ta ansökningar jag har varit staff innan och då tog jag faktiskt några medlemskaps intervjuer och de va kul sen så vill jag också ansöka för att hjälpa till och underlätta för staffs, Om jag blir medlemskap ansvarig så jobbar jag så hårt så jag en dag kan bli staff igen och bevisa att jag är en suverän staff jag han aldrig vissa hur bra jag va för de va under sommaren och då behövde jag resa och massa annat så jag hoppas att jag får en chans som medlemskaps Ansvarig och bevisa att jag är bra på de jag hoppas att jag blir en del i teamet och kunna få in medlemmar som verkligen kan och vill inte förstöra rpn i unive, jag vill ta in folk som verkligen vill att unive ska bli större och större jag vill kunna vara stolt över att jag har tagit in just dom medlemmarna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo för att jag har varit staff innan och kan alla regler, jag tål kritik jag blir inte alls arg lätt, Du borde ta in mig för att jag också vill bah få in bra medlemmar, Jag är rätt för just den här rollen då jag har mycket erfarenheter och är aktiv samt att jag kan ta många intervjuer och massa annat för att jag tycker att de är kul, Jag kan samarbeta perfekt med alla, jag är så passionerad av att jobba som medlemskap ansvarig då jag tycker att jag kan bära denna roll med bra Sam tycke och känna mig stolt över att vara de.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Att bemöt dom med respekt och Inte kränka dom på ett ända sätt, Att vara snäll och om dom säger något som inte jag tycker är rätt så ska jag hålla med för att inte personen ska bli sårad, Samt att kunna ge feedback på ett sätt som får den personen att fatta och inte bli kränkt eller känna sig kränkt. Samt så tycker jag att jag ska kunna vara professionell på ett sätt att inte såra kränka eller få någon att känna sig dålig, Men de viktigaste av allt är att man ska verkligen va snäll och visa respekt till alla och inte bemöta någon på ett dåligt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill visa den bra sidan av att vara medlemskaps ansvarig, och att bevisa att medlemmarna är värda riktigt mycket för utan medlemmar så är det ingen server, de därför jag tycker att medlemmar är det viktigaste med att ha en Server men så klart också Staffsen osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska kunna reglerna inte vara en problem spelare, att man ska ha en bra rp utvecklad rp nivå, kunnat skapa roliga scenarion inte köra för makt och pengar samt att man ska ha kul just som medlem och verkligen kunna bete sig under scenarion och de är viktig att inte förstöra scenarion eller liknade.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att få in bra medlemmar och om jag skulle ta in någon spelare som bara förstör hade jag försökt ännu mer för att de Inye skulle hända igen, och att inte Abuse min roll och verkligen visa respekt och representera alla medlemskap ansvariga på unive på ett bra sätt, plus att de hade varit ett stort ansvar för att jag ska kunna ta in folk och hålla min aktivitet samt att alla ska kunna tycka att unive är en bra server och att dom ska kunna trivas sedan också att dom ska va bra och Inye dålig

Hur ser din aktivitetet ut? 15:30-22:00-23:00 kan vara att jag är vaken längre på vardagar sen på helg 10:00-00:00 typ kan vara längre men kan ta några pauser

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka