Nekad Globe | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Globe

Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199137418772/

Ditt Hex-ID: steam:11000014629ee14

Vad är din discord tagg? Globe#3815

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 6 timmar lång

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230225190224_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag inte åkte på motorvägen utan sladda med polisbilen pga tappade kontroll över bilen och så flög jag lite grann med bilen och det var inte långt knappast så jag flög.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt var att jag rullade FRI då jag rullade på ett larm där kollega hade lokaliserat en man med vapen. Självklart så tar jag det larmet prio 1 då jag ej vill att kollega ska komma till skada.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker man kan mötas på mitten och ge en varning istället för ban. Kan förstå att ni tyckte jag gjorde fel men jag värnade bara om min kollegas liv. Jag rpade på skador bara att jag inte stannade med bilen förstår vad ni tycker men rpade på att min kollega var i stor fara. Jag förberrede mig även inför min utbildning klockan 20:00 och dom sakerna la jag i mitt polis skåp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare den var en permanent ban. Jag blev av med den genom att göra ban överklagan. Blev bannad för korruption inom yrke. Jag har lärt mig i följd att aldrig göra om det då jag vet att jag får konsekvenser och jag gillar att rpa på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorluna på min ban jag fick idag var att köra bättre och rpa bättre på skador istället för att värna om kollegans liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa på skador bättre och bli bättre polis förare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka