Accepterad Glidmedel | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glidmedel

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Johansson

Vad är ditt discord namn? Glidmedel

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mie El noche, Han regerade med järnhand, och hans närvaro skapade en känsla av fruktan och respekt bland både sina underhuggare och sina fiender. Han hade vuxit upp i de hårda förhållandena på Stockholms gator och hade lärt sig att överleva genom att vara lika iskall som vinterns nordliga vindar.

Hans klara blåa ögon kunde göra även den modigaste mannen skaka av rädsla. Hans röst var lugn och mättad med auktoritet, och han talade sällan, men när han gjorde det, lyste hans intelligens och beslutsamhet igenom.

Han var känd för sin skoningslösa natur. Han tolererade inte svek eller svaghet och straffade dem som förrådde honom med brutalt våld. Men samtidigt var han också känd för att belöna lojalitet och framgång med generositet och beskydd.

Hans imperium sträckte sig över hela staden, och han hade fingrar i varje affär och brott som pågick. Han visste allt och styrde allt med en kall, beräknande hand.

Men bakom den iskalla fasaden fanns det en gång en man som hade haft drömmar och ambitioner. En man som hade känt kärlek och hopp. Men livets hårda realiteter hade förvandlat honom till den iskalla maffiabossen han var idag.

Han fortsatte att regera över den undre världen i Stockholm, och ingen vågade utmana hans makt. För i den kalla, hårda världen av brott och makt var han kung, och hans vilja var lag. Hans intressen är penningtvätt och våld.

Det är en kort sammanfattning om min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rp kommer få folk att känna sig välkomna till staden, inget lall, kommer ta med kompisar och bjuda in kamrater att spela med mig, Kommer spela aktivt och göra servern allmänt välkomnande. Jag är bra på att ta kritik och tar med glädje all jag kan få för att förbättra mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna hela tiden och låta dem andra få en chans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Cobbait: när man försöker få en polis gå efter dig när man är medveten att polisen är där: tex du kör mot rött ljus med en polis bredvid. Fear rp: när man ska spela rädd under ett scenario där du är utsatt för ett aktivt hot, tex du har en pistol mot huvudet ska du spela rädd. Meta gaming: Tex när polaren sitter i dc och blivit tagen av polis och visar på screen och du kommer och frigör han ett exempel av metagaming. Social rp: när man använder tex våld som första hand utan att prata socialt med personen först så tex första lösningen blir våld, det stöter rpn

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i 3 år och kommer dela med mig med erfaranheten med medmänniskorna i servern, har tex spelat en som hette jc rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka