Nekad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan [Shunomannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? shunomannen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (12).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna. men jag skulle varit tacksam om ni unbannar mig och får en annan chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. två personer följde efter mig för att jag råka lägga faktura på deras namn sen så börja dom slå mig och jag sa att jag skulle ringa min chef. jag ringde min chef och han sa att jag kunde inte föra något. sen så stängde jag affären efter det så började dom följa efter mig och dom krockade in i mig så att jag kunde inte kör sen så lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel.

Jag heter golden glen och jag är medveten om att jag blev bannad från servern på grund av mina tidigare överträdelser. Jag vill uppriktigt be om ursäkt för mina handlingar och erkänner att jag bröt mot reglerna.
Jag inser nu allvaret i mina överträdelser och jag har arbetat hårt för att förbättra mitt beteende. Jag har tagit initiativ till att förstå serverns regler bättre och jag är fast besluten att följa dem strikt i framtiden.
Jag älskar att vara en del av er gemenskap och jag är angelägen om att rätta till mina misstag. Jag är redo att ta ansvar för mina handlingar och visa att jag har förändrats till det bättre.
Jag ber er att överväga att ge mig en andra chans att återvända till servern. Jag lovar att respektera reglerna och bidra positivt till upplevelsen för alla spelare.
Tack för er tid och förståelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men alla mina tidigare bans var bara en timme men det här var det första gången jag blev permanent bannad.
Lärdom- att inte göra det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara stanna in game så att rånar mig och sjuter mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska inte lämna för att undervika sådana scenarios.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka