Nekad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-01 132946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar varför staff valde att banna mig, och jag vet att jag gjorde fel. Jag bröt mot reglerna och till och med svenska lagar. Först och främst vill jag säga förlåt. Det jag gjorde var både dumt och oansvarigt. Jag ångrar mig jättemycket och har tänkt mycket på det som hände. Det har fått stora konsekvenser för mig och mina föräldrar, som blev väldigt besvikna när de fick veta.Jag ber om en andra chans för att visa att jag har lärt mig av det här och kan ta ansvar framöver. Om det finns något jag kan göra för att få tillbaka ert förtroende, är jag redo att göra det. Unive betyder jättemycket för mig, och jag hoppas att jag kan få komma tillbaka och göra något bra där i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fattar att det jag gjorde var fel och att det var därför jag blev bannad. jag vill bara förklara vad som hände och visa att jag fattar mina misstag. jag var inte hemma när jag blev bannad, men innan det gjorde jag ett val som jag verkligen ångrar. jag ville köpa en ped via donation men istället för att göra det på rätt sätt kom jag på en dum idé att försöka fake swisha. jag visste att det var fel och blev asnervös för vad jag gjort. efter att jag gjort den falska betalningen gick jag ut och väntade på att servern skulle startas om. när jag kom hem såg jag att jag blivit bannad från discord och mina kompisar hade skrivit till mig om vad som hänt. nu fattar jag hur allvarligt det var, både för de som driver servern och för de andra spelarna. det var en jättedum grej och jag ångrar verkligen att jag inte tänkte efter. jag har lärt mig att jag måste följa regler och ta ansvar för det jag gör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, banningen var inte fel och jag tar helt ansvar för det jag gjorde. att försöka fake swisha ett företag var jättedumt och oansvarigt av mig. jag trodde att jag kunde komma undan med det, men nu fattar jag hur fel det var. jag ångrar verkligen mitt beteende och inser att jag borde ha tänkt på vad som kunde hända innan jag gjorde det.jag vill säga förlåt för det jag gjorde, både till företaget och till de som sköter servern. det var inte bara fel utan också respektlöst mot allt jobb ni lägger ner. jag hoppas verkligen att jag kan få en andra chans att visa att jag har lärt mig något av det här och att jag kommer följa reglerna framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare, men aldrig för något sånt här. När jag blev p-bannad förut var det för andra misstag, och även om jag inte minns allt exakt, har jag ångrat en del av det jag gjorde då. När jag fick chansen att komma tillbaka till Unive försökte jag verkligen hålla mig till reglerna och gjorde inget dumt på ett bra tag.Tyvärr gjorde jag ett stort misstag när jag fick den dumma idén att göra en fake swish. Det var en riktigt dålig grej att göra och jag fattar nu att det var fel både mot servern och Philip, och jag vill be om ursäkt till honom. Jag ångrar verkligen det jag gjorde och de beslut jag tog som ledde hit. Det har fått mig att tänka på mitt beteende och inse att jag måste ta mer ansvar för mina handlingar.Jag hoppas verkligen att jag kan få en sista chans att visa att jag kan göra bättre och följa reglerna framöver. Jag vill verkligen rätta till mitt beteende och bidra på ett bra sätt till Unive framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in till donation och fake swisha för ped riktigt dumt av mig ångrar varje sekund.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Väldigt många saker faktiskt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Finns det en chans för mig att bli unbannad så jag inte gör en ban överklaga varje dag ?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka