Nekad GLEN QUAGMIRE | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN QUAGMIRE

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-01 132946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig eftersom jag hade begått ett brott inte bara inom unives regler och svenska lagar och ber om ursäkt om de jag har gjort och vill hjärna få en till chans, och nu så fick mina föräldrar reda på det och de var inte så glada av det jag gjorde och nu så har jag förlorat allt och vill hjärna komma tillbaka till unive, en plats där jag hade väldigt roligt och hade många vänner de var väldigt dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte hemma då jag blev bannad men innan så gick jag in på donation och ville köpa ped men då fick jag en dum idé att fake swisha min ped jag var väldigt narvös efter som det var ett brott. Efter jag fake köpte peden så gick jag ut eftersom jag väntade tills det var restart men när jag kom hem så såg jag att jag var bannad från discorden och mina vänner hade skrivit till mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte felaktigt och det var jag som gjorde fel riktigt dumt av mig att ville fake swisha ett företag och trott att jag skulle komma undan jag skulle tänkt om de jag gjorde men jag ba gjorde det ber om ursäkt och vill hjärna få en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har blivit bannad tidigare men aldrig för det här anledningen, Innan jag kom tillbaka till unive så var jag p-bannad för en sak mins inte riktigt men jag hade ångrat mig väldigt många saker och då jag kom tillbaka till unive så hade jag inte begått några brott men då fick jag en dum idé att göra fake swish. Idag så ångrar jag mig väldigt många saker och jag vill hjärna få en till chans och vill be om ursäkt till Philip.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in till donation och fake swisha för ped riktigt dumt av mig ångrar varje sekund.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Väldigt många saker faktiskt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka