Nekad GLEN GOLDEN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN GOLDEN

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: IMG_4701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag bröt mot reglerna inte bara reglerna men mot sveriges lagar och det var oacceptabelt av mig och kommer ta full ansvar om det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick en idé att köpa ped med mina egna pengar men då fick jag en idé att fejk swisha istället för att betala men det var väldigt dumt av mig eftersom jag viste att det var inte okej men jag gjorde det fortfarande. Jag ber fullständigt om ursäkt och det kommer aldrig hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt ban, Det var jag som gjorde fel och det kan komma till att jag kan betala tillbakas pengarna som jag försökte lura på och jag frågar om en ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad här tidigare men aldrig för det här anledningen det var länge sen jag blev bannad och jag ber om en ny chans eftersom jag har blivit äldre och vet konsekvenserna på de jag gjorde, Förlåt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Betalt istället för att fejk swisha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag faktiskt väldigt mycket, mellan de tiden jag blev bannad och nu så har jag alltid tänkt på att jag kunde gjort de annorlunda och skulle betalt jag var mindre då och jag viste inte vad jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår!

Om jag blir nekad kan ni vara snälla skriv hur jag kan förbättra eller varför jag blev nekad, Tack!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka