Nekad GLEN GOLDEN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLEN GOLDEN

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Homsi2004

Ditt Hex-ID: 11000015e583739

Vad är din discord tagg? golden_glen

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-10 232040.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är medveten om att anledningen till att jag blev bannlyst sannolikt beror på att jag inte bara bröt mot de uppsatta reglerna, utan även agerade på ett sätt som strider mot svensk lagstiftning. Det jag gjorde var oacceptabelt, och jag förstår allvaret i mitt handlande. Jag vill även vara ärlig med att jag inte längre minns exakt vad jag fake-swishade till, men jag tar fullt ansvar för mina handlingar och de konsekvenser de medför. Jag ångrar djupt det inträffade och är beredd att göra det som krävs för att återupprätta förtroendet, både hos plattformens personal och användarbas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick initialt idén att genomföra några köp med mina egna pengar, vilket från början var ett ärligt uppsåt. Men därefter tog jag ett mycket dåligt beslut istället för att faktiskt betala valde jag att fejka en Swish-betalning. Jag minns inte exakt vad jag försökte fake-swisha till, men jag inser nu hur allvarligt och oansvarigt det var. Innerst inne visste jag att det inte var okej, men trots det valde jag att genomföra det. Jag vill be om en uppriktig och fullständig ursäkt för mitt agerande. Det jag gjorde var inte bara fel utan även respektlöst gentemot de som driver plattformen och de andra användarna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att säga att bannlysningen inte var felaktig det var jag som gjorde fel. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Det var mitt eget val att försöka lura systemet genom att fejka en Swish-betalning istället för att betala på riktigt, trots att jag var fullt medveten om att det var fel både enligt reglerna och moraliskt. Jag minns inte exakt vad det var jag försökte fake-swisha till, men jag förstår allvaret i mitt beteende och vill vara tydlig med att jag ångrar det djupt. Jag inser nu vilka konsekvenser mitt agerande har fått, inte bara för mig själv, utan även för andra inblandade. Jag är beredd att ta ansvar och gottgöra det jag gjort, inklusive att betala tillbaka det belopp jag försökte tillskansa mig på felaktig väg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skriver detta med full förståelse för varför jag har blivit bannlyst. Till att börja med vill jag erkänna att avstängningen inte var felaktig det var jag som gjorde fel, och jag tar fullt ansvar för mitt agerande. Det jag gjorde, att fejka en Swish betalning istället för att faktiskt betala, var både oansvarigt och oacceptabelt. Jag minns inte exakt vad det var jag försökte fake swisha till, men jag visste att det var fel och valde ändå att genomföra det något jag i dag djupt ångrar. Det här är inte första gången jag blivit bannlyst, men det var länge sedan, och aldrig tidigare för något så allvarligt som detta. Jag vill inte bortförklara mitt beteende, men jag vill förklara att jag har förändrats. Under den tid som gått har jag mognat och blivit mer medveten om konsekvenserna av mina handlingar. Jag har blivit äldre och förstår nu bättre vad mitt agerande innebär både för er som driver plattformen och för andra användare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Betalt istället för att fejk swisha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har faktiskt lärt mig väldigt mycket. Under tiden jag varit bannlyst har jag haft gott om tid att reflektera över mitt beteende och hur annorlunda allt kunde ha blivit om jag bara hade gjort rätt från början – om jag bara hade betalat som man ska, utan att försöka fuska.Jag var yngre då och insåg inte fullt ut konsekvenserna av mina handlingar. Jag tänkte kortsiktigt och agerade utan att förstå hur allvarligt det jag gjorde faktiskt var. Jag fejkade en Swish-betalning istället för att betala på riktigt, och även om jag inte längre minns exakt vad det gällde, förstår jag i dag att det var ett allvarligt felsteg. Mitt agerande var inte bara ett brott mot reglerna, utan också ett svek mot andras förtroende. Det är inget jag är stolt över.Jag har mognat sedan dess, och jag tar det här på stort allvar. Jag har lärt mig vikten av att ta ansvar för sina handlingar, och jag är fast besluten att inte upprepa mina misstag. Jag ser bannlysningen som en viktig läxa en tuff men rättvis konsekvens som har hjälpt mig att växa som person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag skulle vilja göra dealen med dig philip skriv till mig på pm. Dc: golden_glen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka