Accepterad Glen. | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199280590451/

Ditt Hex-ID: steam:11000014eb28e73

Vad är din discord tagg? glennersson

Vem var det som bannade dig? Elias

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-09 161900.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på min kompis bil inne på SC

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in på sc för jag skulle till min vän och kolla när han pimpa sin bil och så pittade jag honom på skämt och han pittade tillbaka på skämt också sa jag att jag skulle laga åt han för han brydde sig inte alls eftersom det va jag så jag skulle bara laga efter så va de lungt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det vaa lite felaktigt eftersom jag inte ens fick chansen att prata med elias och min vän sa också att han ville med och förklara att vi gjorde de på skämt och att vi är vänner

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tänker efter vad jag skulle gjort annorlunda före jag väöljer att komma tillbaka in

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle väl bara ha skitit i att pitta lite på min vän

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka