Accepterad Glajdarn441 | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glajdarn441

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106223523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Mulic

Vad är ditt discord namn? Glajdarn#6969

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rezart pumba och är född 1990-12-27, han är född i montenegro men han bodde endast där i ca 1 och ett halvt år. På den lilla perioden lärde han sig endast svärord på serbiska och hans föräldrar kallade honom för en skitunge, busunge och bajsunge. Redan första timmen han levde hade han redan pekat finger. Rezart som bebis var ingen man ville vara en förälder till då han skrek hela tiden och spydde hela tiden. Hans mamma beskrev han som ett odjur. Rezart och hans familj flydde iaf ifrån Montenegro år 1992 i början av året, detta var pga krig. Rezart har inte några minnen av Montenegro idag när han var bebis men hans föräldrar tycker fortfarande att han e skit och det vill inte veta av honom. Detta har påverkat Rezart väldigt väldigt mycket och han känner att han inte har någon trygg människa som han kan gå till när han bara vill ta det lugnt eller prata med någon om hans vardagliga problem. Rezart har inte levt som alla andra i sin uppväxt, han är uppvuxen i biskopsgården i Göteborg och har blivit skjuten av en okänd man när han var påväg hem ifrån skolan, då var han bara 14år gammal. Dagen han blev skjuten förändrades hans liv totalt, hans mamma skickade ut honom ur hemmet och Rezart kände sig extremt ensam, han visste dock om några vänner som han kanske skulle kunna sova över hos. Hans vän Hamodi var till hjälp och lät Rezart stanna hos honom ett tag. Men det Rezart inte visste var att Hamodi var med i ett kriminellt nätverk, det kriminella nätverket hette Biskopsligan. Hamodi sa en dag, "ska vi dra ut och chilla, bara softa liksom?" Rezart svarade såklart ja och hamodi tog han till en gränd. Där stog det tio pojkar och killar. Mellan 15 -30 år var dessa personerna. Rezart sa, "skulle vi verkligen hit?" Hamodi sa "ja, du ska gå med oss, vi behöver din hjälp. Det bästa av allt är att du kommer få cash för de." Rezart som kände sig ensam tackade ja och han fick jobb åt biskopsligan. Han sålde gräs runt om i biskop och han började sälja extremt mycket och de gick bra för honom. Idag är han 21 år fyller 22 och har precis kommit ut från fängelset. Dömd för grovt narkotika brott. Rezarts vänner sitter inne för mord och rån och bor i en annan stad nu. Rezart söker vänner och vill jobba vitt ett tag. Rezarts läggning är hetero. Rezart har ett stort intresse för dyra märkeskläder och dyra bilar. Har älskar pengar mer än något annat. Rezart är nu ute på fri fot och letar efter kontakter. Rezart är korrekt, snäll, busig, hyperaktiv, galen samt rättvis och generös.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här på unive för att jag verkligen vill bli en del utav denna servern som dess utom har en bra spelarbas, jag kan känna mig trygg med staffsen att de gör deras jobb och att alla spelare spelar för att alla ska ha kul. Jag vill bli medlem här för att klargöra att jag är en seriös spelare som inte är här för att lalla runt, jag vill bli en medlem för att liksom bevisa för er att jag vill detta på riktigt. Jag vill kunna spela utan passive mode och jobba på wl jobb t ex och för att staffsen ska tänka att jag är mer seriös. Jag vill bli en del av univr helt enkelt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan lova att jag kommer att bidra med är att jag kommer ha en bra rp där jag följer reglerna som är satta på unive Roleplay, jag kommer bidra med att framstå som en bra rpare, en seriös spelare samt medlem spelare som är rolig. Jag kommer bidra med att jag är schysst och ska inte hålla på att starta tjafs med allt och alla. Jag vill bidra med seriös och rolig rp helt enkelt. Asså grejen är att om inte alla tänker på reglerna så blir de inge kul. Därför vill jag bidra med att lyssna på reglerna och att acceptera dem. Jag vill bidra med bra scenarion där både parter har extremt roligt. Det skulle nog va de jag vill bidra med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska spela så att de motsatta parten har roligt och har en chans att vinna scenariot, att man inte bara spelar för sin egna fördel och använder en bil som går i 700 när en polis bil toppen kanske 350. Man ska spela så att motsatta parten har roligt och chansen att vinna scenariot. Så skulle jag beskriva det iallafall. Behöver inte vara 100% korrekt men det är vad jag tror.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive mestadels igenom streamers som streamde 2018-2019 på unive/multistaden. Den kille som inspirerade mig till unive var mestadels Cosmo_bt. Under de senare dagar så har jag kollat extremt mycket på Drobz. Det var igenom cosmo jag hittade unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka