Antagen glädjespridaren | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

187an

Medlem
Meddelanden
504
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Ditt discordnamn: 187an

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Om vi exkluderar tiden jag inte varit på unive på sistonne så har jag ändå en lång lång erfarenhet av RP på unive jag vet hur alla olika vinklar funkar jag har spenderat mycket tid på servern, Jag är inte lättlurad jag vet vad spelarna och folk som bryter regler tänker då ja kan sätta mig in i deras synvinkel för att förstå hur dom till exempel undviker olika saker som krycka eller att hamna i fängelse jag vet vad folk gör och hur många kriminella fungerar på servern samt poliser med mera, Har spenderat extremt många timmar på servern. Vill inte säga att dessa nyare staffs och spelare inte kan de dom gör men på sistone har mängden "nya" spelare som kanske spelat på unive i några månader eller max max 1 år kommit och det är nog de ja skulle säga skiljer mig åt ja har liksom spelat i 3 år och kan allt in och ut medans spelare som kommit hit för 2 månader möjligtvis inte kan lika mycket

Dessutom är ja ofta tillgänglig nu på sommarlovet vilket gör att jag snabbt kan hoppa support eller aktivt specca runt om i stan. Jag kan ha gjort hetsiga beslut tidigare men de är något jag kommit över jag är liksom mogen i mitt agerande och stressar inte men det betyder inte att jag inte är hård på mina beslut och böjer mig för att jag tycker synd om någon jag är hård och det är så det ska va men man ska inte alltid vara ute efter att banna spelare utan dom ska lära sig vilket är något många har svårt med.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker pittningarna inte är något som funkar bägge från polis men även från kriminella och är något jag skulle vilja ta i hård handskarna med för att folk som inte pittat ska förstå att handlingen pittningen har konsekvenser som kommer få en och lida som att ta bort bilen direkt varesig de är en gängbil eller patent eller kanske en marja lisa bil

(juste sen även att reports ska tas MYCKET snabbare och är något vi måste jobba på det ska inte ta 10 min)

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans, Det är viktigt att man är "consistent" och jobbar tillsammans så att inte 1 staff säger "man får pitta om bla bla bla" medans någon annan staff säger något annat man ska vara sams och alltid hålla ögat öppet men vi ska även jobba med folket och få alla att vilja rapportera och hoppa support om dom skulle se något liknande ske

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid vara lugn och sansad men de viktigaste är att visa folk med respekt och håll dig liksom saklig även om någon är otrevlig eller arg är de bra att du bara är lugn och inte tar saker personligt. Sen är det extremt viktigt att jag som spelare även tycker att man ska ta sin tid att höra vad spelarna har och säga även om man ej håller me dom.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag har tid som ja har ett överflöde av nu på sommarlovet kommer jag kunna staff runt och hålla på när ja är hemma medans när ja är ute är ja ute inte svårare än så

Hur länge har du spelat på Unive? ja 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Vart MA 2 gånger i cirka 3 månader totalt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event det är inte riktigt min grej håller mig mer till kriminell ansvarig till exempel för att göra mer skillnad i RPn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka