Antagen Benjamin2121 | Ansökan till Staff [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin2121

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: golden_duck18

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag vill få servern så bra som möjligt och ha så lite folk som inte är seriösa som möjligt, jag har rpat på Unive ett tag och jag älskar denna servern men de finns definitivt också arbete att göra för att göra servern så bra som möjligt för alla spelare, jag anser att jag är lämplig som staff för att jag tar arbetet seriöst och inte drar förhastade slutsatser innan jag hört båda parter i support t.ex

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn är under all kritik bla du ser folk slita totalt i serverns regler och inte agera verkligt över huvud taget, du ser folk säga till sjukvårdare som kommer till platsen där dom blir skjutna i ooc chat att dom ska få ress när dom inte ens har satt sig i support, man ska ALLTID prioritera rpn istället före ress oavsett vad enligt mig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska va stenhårda med regler och inte låta NÅGON kringgå reglerna, vi ska ta tag i problemet och lösa det som ett lag och alltid lyssna på varandra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Inte ge kompisar förmåner, man ska ha god ton till alla, man ska behandla alla lika väl och man ska framför allt vara sitt bästa jag mot dom man bemöter i t.ex support eller don

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ta minst några timmar per dag för staff arbete efter skolan men även EPA lite.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 sep

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka