Accepterad Gizmoo | Medlem ansökning [RAKETEN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gizmoo

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Gizmoo#0001

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Khalil Ghazal, Hans pappa är från Irak och hans mamma ifrån Kina, Abdi hade en svår uppväxt han blev mobbad i skolan för han inte hade nån mamma för hon bodde kvar i kina och hans pappa dog när han var 5 år gammal. Han blev adopterad av Zlim Katlio och Chico Balka vid 5 års åldern. Han hade en bra uppväxt efter det. Men han saknade sin mamma och pappa, och hans dröm är att hitta hans mamma. Abdi är väldigt bra vänner med Zlim och Chico, När Abdi blev 18 år tog han ett jobb på autoexperten och jobbade där runt ett år, sedan blev han kriminell med Zlim och Chico. Han ville hitta sin mamma så han tog ett flyg till kina och påbörjade letandet, Men han hitta ingen mamma. Han gick till polisen och frågade efter namnet och address men hon hade flyttat för 5 år sedan till Thailand och efter 3 år så dog hon där. Abdi blev jätte ledsen och tog första flyget hem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att få upp en högre rp nivå på dessa som är icke medlemmar för de har inte den bästa rp nivån hela tiden, t.ex att de snor en bil på torget mitt framför en, lallar hela tiden, förstör för servern. Sedan att jag hjälper de som är skadade eller ligger döda på marken, kommer även få en bra rp för polisen och sjukvården och alla andra jobb med bra rp med /me och /sme

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv, om min kompis är hungrig och inte har någon mat med sig så kan jag ge han mat så han inte svälter. Jag brukar faktist göra detta och inte tänka på powergaming2 och vinnig för mig själv.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig för runt 1 år sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka