Accepterad GipzyHH | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865035284/

Ditt Hex-ID: 110000135edb014

Vad är din discord tagg? FuckingHH#0217

Vem var det som bannade dig? Melvinsoder

Bild på banmeddelande: View attachment Screenshot 2023-12-02 122555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror och vet att jag blev bannad för grov powergaming vilket jag förstår det ser fruktansvärt ut när man är från den perspektivet som Melvin va när han valde att banna mig! Han speccar runt och då ser han vår bil stutsa samt glider ner från ett berg ganska allvarligt och då valde jag och mina två polare skriva snabbt i /me att vi hade ont osv synd även på klippet, vi rpade även med munnen där vi gör massa olika ljud som tyder på att vi får ont vilket man inte hör på klippet för han som speccar är för långt borta!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och tog område hade gjort det i x antal timmar det började komma in folk vid 09-10 tiden då våra områden blev tagna tillslut kom vi till mikaelssons området då vi ser att någon tar det vi hoppar ut och riktar mot dem då dem väljer att köra därifrån och då avlossar mina vänner skott mot dem! Ett skottscenario har urartat sig och då ringer jag även dit en ytterligare vän, dem vi skjutit mot springer upp på ett berg brevid där det urartat sig o vi kör då upp med bilen men hade lite för hög hastighet då vi studsar ner sedan glider på taket sista biten, vi hoppar ut ur bilen fruktansvärt snabbt och springer tillbaka och fortsätter skjuta mot dem! Sen där nånstans blev jag bannad...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte det som felaktig ban men har lärt mig oavsett hur situationen ser ut ska man alltid rpa så bra man kan eftersom det ser väldigt dåligt ut att hoppa ut från bilen direkt och istället för att bli medvetslös (svimmar). Oavsett om det är väldigt hetsigt och nyss varit ett skott scenario så kanske det bästa ändå inte är att hoppa ut och fortsätta istället är det då bättre att fokusera på hur man rpar och hur det ser ut från andras perspektiv vilket jag verkligen kommer att göra framöver, och ber GENUINT OM URSÄKT för hur det såg ut från Melvins perspektiv! JAG SER INTE DET SOM FELAKTIG BAN MEN ATT DET VA VÄLDIGT HÅRT STRAFF FÖR EN GROV POWERGAMING 12 DAGAR BAN

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del tidigare bans men det är inte för jag är problemspelare, jag har då när jag var helt ny i staden så snackade jag kriminalitet på piren o därifrån har jag lärt mig att vara försiktig till vem o vart man frågar kriminella saker! Även en annan gång när jag va ny i staden för att jag cyklade med en död kropp som, då har jag lärt mig att det bästa man kan göra där är att ta andra fordon som är mer lämpliga om man ska ta någon t sjukhus så som bil... Även fearrp då jag krockade med bilen när jag blev jagad sedan fick blackscreen när jag "vaknade till igen" så stod det 3 st och riktade på mig då är jag så dum så jag väljer att hoppa ut och skjuta mot dem, och jag har lärt mig från den situationen att det bästa man kan göra är att bara lyssna vad dem säger och värna om sitt liv som om att det är verklighet!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa mycket bättre än vad jag gjorde samt sitta kvar i bilen och blivit avsvimmad och även inte springa ut ur bilen direkt bara för att fortsätta skott scenariot, hade även kunnat köra mycket försiktigare med tanke på att jag körde upp på ett berg istället för att gasa på och skynda på scenariot!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara försiktigare med min körning så inte sånt ska hända igen med tanke på att det inte va så bra väglag, jag har också tagit lärdom av att rpa så bra jag kan hela tiden oavsett om det nu är ett skott scenario och att det kan se lustigt ut från andras perspektiv eftersom jag hoppar ut ur bilen igen och fortsätter scenariot! Jag kommer också framöver vara mer noggrann med hur jag rpar och hur jag gör för att det ska bli så realistiskt som möjligt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kräver ingenting.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka