Nekad GingerJävel | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GingerJävel

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199386746991/

Ditt Hex-ID: 11000015506606f

Vad är din discord tagg? albin#5227

Vem var det som bannade dig? Gaywi.G T R

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-03 145838.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte han bromsa in så jag råkade köra över en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Igår fick jag en perma ban för att min kompis inte kunde bete sig. Han fick 14 timmar fast jag fick perma när han snodde 1 polis bil och körde på 2 poliser + han hade fail RP minst 3 gånger. Jag råkar köra på en polis vid fängelset som jag inte han bromsa för och då får jag en perma ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att en perma ban är fel även om jag gjorde fel när jag körde på polisen men det hände bara en gång och skulle aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för fail rp men jag har lärt mig av misstagen och i går hade jag ett bra rp hela dagen och hade det super kul tills incidenten på kvällen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade Kunnat Låtit bil att lyssna på mina vänner för att hålla upp RP nivån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mitt misstag och det ska aldrig upprepas! Jag gjorde fel igår och jag ångar det mycket. Ska aldrig upprepas och det har gjort så att jag har lärt mig så att jag kan utveckla mitt RP

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

vadå du han inte bromsa? du stog stilla och körde rätt ini polisen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka