Accepterad XAITZ9669 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Ban-referens
qgdaks — FiveM, Utgår 2026-03-13
Anledning: Använder reloadskin för att bugga sig loss och för sin egen vinning.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände en kille tog mig på sjukan som gjorde meta gaming nlr och tar mig på sjukan med lyft och placera emoten så fick jag ban för att jag gjorde reloadskin nnär han hålde mig vilket jag förstår att han gjorde för att jag gjorde regel brott bara för han ngjorde de alltså att man nit ska gö regel brott tbx liksom men jag försåtr att hanb gav mig den bannen och jag ber om ursäkt och ber snällt om men andra chans ber om ursäkt

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja allt var mitt fel bara för att han gör regel brott ska it jag gö de har lärt mig ber om ursäkt och detta kmr inte att upprepas igen

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag skulle rpa klart sedan efter scenariot skulle jag kunna göra en report elle hoppat support.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag har lärt mig alla regler nu då jag läst på allt under tiden jag vart bannad så detta kmr inte upprepas igen och jag ber om ursäkt för min handling

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka