gigg_o123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 47
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grovestreet pizzeria
Vad heter du IRL? adam
Vad heter du på discord? z.en.zo
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? sen januari men började igen för 2 vekcor eller 3
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag är akitiv kommer att göra det roligare det som att typ göra kansek om man får så kan man göra om du vinner i ett race så får du denna kebbab pizzan gratis osv för jag tycker att det är sånna små saker som att göra lite roliga saker som gör den lilla tuchen till pizzerian
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har aldrig varit pizza ägare inann men därför tycker jag att jag vill testa mig på att göra nått nytt och jag har haft andra jobb som är inom mat yrket
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? adam
Vad heter du på discord? z.en.zo
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? sen januari men började igen för 2 vekcor eller 3
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag är akitiv kommer att göra det roligare det som att typ göra kansek om man får så kan man göra om du vinner i ett race så får du denna kebbab pizzan gratis osv för jag tycker att det är sånna små saker som att göra lite roliga saker som gör den lilla tuchen till pizzerian
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har aldrig varit pizza ägare inann men därför tycker jag att jag vill testa mig på att göra nått nytt och jag har haft andra jobb som är inom mat yrket
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja