Accepterad gigg_o123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gigg_o123

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198884420880/

Ditt Hex-ID: steam:110000137157d10

Vad är din discord tagg? vin.u.s

Vem var det som bannade dig? jag vet inte det är en dc bann

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-27 155404.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte exakt men jag var bannad från dc innan och därför tror jag nog att vissa som it visste att jag fick unbann från dc bannad mig igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kollade på mobilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tror det för att jag har it gjort nått vad jag vet men om jag har gjort nått så ber jag om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varti bannad från dc och serven och jag har fått unbann från båda jag ån´grar att jag fick bann från där men så vart jag så glad och sen så blev jag bannad igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte för att jag tror inte att jag har gjort nått vad jag vet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

går det att få unbann roziii
Självklart!
Den som tar hand om denna bannen är då Philip320, ge det lite tid så ger han dig ett svar ifall du då blir unbannad eller inte.

Självklart!
Den som tar hand om denna bannen är då Philip320, ge det lite tid så ger han dig ett svar ifall du då blir unbannad eller inte.
När tror du att detta kan hända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka