Nekad Leon | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: 110000140be8421

Vad är din discord tagg? Leon KV

Vem var det som bannade dig? emnez. 320 kan gärna svara då de e klacksko

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-01 231159.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig då dom trodde att jag använde mig av en spoofer. Men 320 säger att jag har blivit bannad för fusk på en av mina överklagningar, men jag bevis här att jag inte ska va bannad för fusk https://unive.se/threads/leon-kv-ban-Överklagan-320.250645/.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag blev unbannad från en ban för fusk som blev godkänd här är beviset från min sida: https://unive.se/threads/leon-kv-ban-Överklagan-320.250645/. Efter detta så köpte jag krim på ett annat dc konto då jag inte blev unbannad ur dcn efter min överklagan så jag valde att spela under ett annat namn för att inte staffs skulle ta motparters sida i senarion och ville vara mer annonym, men jag hade fortfarande samma steam konto och namn samt hexid vilket betyder att jag inte kan ha spoofat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är både fel och rätt ban eftersom jag inte spoofa men hette ett annat namn på discord vilket man får? Man får byta namn osv men det är en sak jag tycker är rätt men det jag tycker är fel är att vid en sån här hårt satt ban tycker jag att man borde åtminstonde får se bevis på varför jag ska bli bannad och också få sitta i support och prata angående min ban. Sedan så vill jag bara förtydliga att jag inte spoofa som jag är bannad för, jag använde samma rockstar, steam och namn på fivem så varför skulle jag spoofa och heta Leon KV ändå det är bara = ban. Så jag antar att staffsen som valde banna mig kanske trodde att jag skulle vara bannad fortfarande vilket jag inte ska enligt mig då 320 unbanna mig från min felaktiga ban från fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för att springa med folk i th som är powergaming har inte gjort det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Något annorlunda jag hade kunnat göra är att jag skulle kunnat göra en ny unbann för att få unbann ur dcn och spelat på mitt riktiga dc konto eftersom då hade det inte funnits någon misstanke på att jag skulle spoofa, men eftersom jag valde att inte vänta på att bli unbannad ur dcn så körde jag ju som sagt på ett annat dc konto men fortfarande mitt riktiga Leon KV steam så i loggs står det fortfarande att det är jag som spelar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag antar att det jag gjorde fel var att jag hette något annat på discord som gjorde att jag blev bannad vilket jag verkligen inte visste så det är något jag har lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka