Nekad Giessel89 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Giessel89

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rickard Giessel

Vad är ditt discord namn? Giessel89#1427

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 1989

Berätta om din karaktär. Jag föddes på en bondgård utanför Oskarshamn och där fick jag intresset av bilar. Min mor var trevlig mot alla som borde runt oss. Men min far var ett redigt svin, han misshandlade mej tills jag va 13. Efter jag fyllt 13 rymde jag hem i från till staden unive, där gick jag runt och tiggde pengar. Sen en vaker dag kom en snäll gubbe fram och ville ge mej ett jobb. Jag tackade ja till det, Så jag började jobba vid 18 års ålder och skaffade mej en egen lägenhet. Sen vart det för mycket alkohol så jag spenderade alla mina pengar. Så jag fick börja om på nytt, utan pengar och bostad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och gemenskap mellan olika spelare och bra skötsel av reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att om jag bråkar med "Börje" då är jag Börje motpartens och då kan jag göra så att han vinner konflikten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade er när jag va inne och sökte efter nån rolig server och spela på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka