Accepterad Gibek | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gibek

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244980917/

Ditt Hex-ID: 11000014c9332b0

Vad är din discord tagg? gibek_1

Vem var det som bannade dig? Limpan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-16 154324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För combat logging men det var dock någonting annat som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil med mi vän och sedan började polisen jaga mig för ingenting så jag körde iväg. Jag laggade hela tiden under tiden jag körde från polisen och precis när jag skulle svänga in i ett litet utyme så crashar hela mitt spel plötsligt. Jag tror att detta berodde på att jag laggade så mycket för att under kvällen så hade jag kraschat jätte många gånger när jag körde bil eller aningen när jag sprang.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban men jag gjorde också fel föra att jag inte stannade när polisen körde efter mig, om jag hade stannat tidigare så hade jag nog aldrig kraschat och då kunde vi fortsatt scenariot istället. Dels tycker jag att det är jätte tråkigt att jag blir bannad för att jag krascha men också för att servern inte fixar dettas problemet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var när jag var ny. Jag var inte medlem och då undrade jag vilken knapp man skulle trycka på för att använda en grej. Visst det var dumt av mig men jag visste inte hur man rp:ade för att det var min första gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde istället ha stannat och pratat med polisen istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det har jag väll. Jag borde ha rp:at lite bättre genom att köra med bilen lite mindre olagligt för att jag körde ganska snabbt och på fel väg ibland också. Men nu vet jag att jag istället ska stanna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka