Nekad Giannis Megouras | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Giannis Megouras

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodoros

Vad är ditt discord namn? Theo

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dan Petkovic 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig, Seriös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Backgrund: spelat RP ett tag varit ambulance på en annan server men lämande för att spels här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och seriös RP-upplevelse där jag skapar unika och trovärdiga karaktärer. Jag har erfarenhet av RP sedan tidigare, Jag gillar att följa regler och bidra till en positiv spelupplevelse där alla får en chans att utveckla sitt RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I en RP situation, utan spelar på ett sätt som gör scenariot bättre för alla inblandade. I stället för att motarbeta allt som går emot din karaktär, accepterar du att ibland förlora eller hamna i jobbiga situationer för att skapa bättre och mer realistiskt RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Får inte göra VDM, Man får inte tillexempel skjuta nån utan andledning, man får inte tjuva polis bilar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Nekad.

Anledning:
utveckla fråga: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär! Lägg ner mer tid på det!! samt byt namn så du har samma namn på steam och dc!!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka