Accepterad Ghostyy2k | Beslut Överklagan evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Ditt discord namn: Ghoztyy2k

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller, Medlem,Krim,Ped

Vem/vilka tog beslutet? j.vi0/Jayvo

Varför tror du själv att beslutet togs? Abusade den rollern jag blivit tilldelad.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vill börja med att erkänna att det var ett misstag ifrån mig! När jag snackade med jayvo igår så vet han att jag ångrar det jag gjorde, jag använde sv rollern för att ta bort en bil mitt i scenariot, efter den polisen gjort mig arg så valde jag att göra något jag ångrar extremt mycket. Det var det största misstaget som jag gjort. I support så valde jag att ljuga till Jayvo som var också dumt av mig! Kommer aldrig ljuga till någon staff i support igen. som jag ångrar, skulle sagt hela och hela sanningen. Efter allt så erkännde jag till jayvo att jag använt ett kommando i chatten som tar bort deras bil. Under stunden som jag gjorde det så tänkte jag inte och skulle tänkt innan vad jag hållde på med. När jag satt och snackade med jayvoo i support så vet han att det var ett misstag och att jag ångrar det väldigt väldigt mycket. Jag förlorade alla roller som jag hade. Jag har förstår mitt misstag och därför gör jag denna överklagningen, för att jag vill tillbaka till servern. Ett misstag som jag verkligen ångar det jag gjort, vill gärna gärna gärna ha en andra chans! Ångrar det jag gjorde väldigt mycket därför jag gjort denna överklagan.
Vill att Jayvo tar denna!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos j.vi0/Jayvo

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka