Ghostyy2k | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? Ghostyyy2k

Vem var det som bannade dig? Carlosi

Bild på banmeddelande: image (8).webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vdmade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog afk sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja/nej Från hans pres så vdmar jag han men från mitt pres så dsync pittar jag människan på sin cykel. Det jag gjorde fel och kan erkänna till att jag jagade honom och försökte slå honom för att han snodde cykeln jag hyrt. Men det var allmänt mitt fel och det såg dåligt ut från hans pres. Men jag ångrar detta och vill spela resten av helgen verkligen. Och jag ber om ursäkt till dig och jag känner han jag dsynca han är min vän och vi lallade bara lite för jag hade inte sett honom på ett år.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade vdmat en människa sen så blev jag tillkallad till support sen så blev jag bannad 1 dag för vdm. Jag blev aldrig bannad igen för vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte försöka slå honom efter och att rpa på dsync!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja,mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka