Nekad Ghostyy2k | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? Ghostyyy2k

Vem var det som bannade dig? Hapyx

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Stog utanför dmg huset i en bil de har krig emot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade inte jag hade nyss stängt av o skulle sova. Sen när ja ska lägga mig så skriver Hapy att ja ska hoppa sup.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de va fel av mig att stå kvar och jag skulle ha hoppat supp ist, allt gick så fort så jag ej han reagera. För ungefär 8 dagar sen åkte vi runt sen så såg vi en crimson bil, då åkte vi fram och försökte prata sen när jag insåg att det var min vän bangare ingame namn Milano så började vi snacka men fattar ej varför vi stog utanför Dmgs port, vi borde åkt någon annanstans för att utföra en konvo.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för vdm en gång och sen så blev jag inkallad till support och fick en ban i 1 dag för att jag hade ej läst reglerna detta var i 2022, men nu vet jag reglerna utantill.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fortsätta köra och skriva en help eller hoppat krim supp me klipp, eller att göra en anmälan på forumet att de kör in när vi jagar en.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer ej röra mig utanför områden då de kan antas som att jag försöker skapa skottlossningar eller konfliker som är onödiga. Sedan kommer jag satsa all in på drog tävlingen som vi har i whyos och ha rolig rp. Så nu om blir unbannad så kommer jag hjälpa Whyos med kokain och alla mina blad.!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka