Ghostyy2k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Vad är ditt namn i verkligheten? Affe

Vad heter du på discord? Ghostyy

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka till rollen som Medlemskapsansvarig eftersom jag tycker det är viktigt att skapa gemenskap och delaktighet. Jag trivs med att ha kontakt med människor och vill bidra till en positiv och välkomnande kultur där alla känner sig inkluderade och engagerade. För mig handlar rollen inte bara om det administrativa, utan även om att bygga relationer, lyssna in medlemmarnas behov och se till att alla känner sig som en del av helheten.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill vara M-A för att hjälpa folk med deras medlemskap, Jag kommer vara den mest aktiva M-An ni någonsin sett, kommer vara vaken 20 timmar per dag, aktiv i forumet samt i discorden för att kunna hjälpa folk med deras medlemskap. Jag är aktiv från klockan 8:00 till 04:00 är aktiv dem tiderna varje dag och det kommer inte vara en dag jag inte är så aktiv. Jag är väldigt mogen, jag har både kunskap och tiden för att vara M-A. Om inte en helper är aktiv ingame och det finns massa reports att skulle jag göra mitt bästa för att göra dem. Och såklart kunna samarbeta med dem andra staffsen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra med respekt och på ett schysst sätt, oavsett vem det är. Det handlar om att lyssna, visa förståelse och försöka se saker ur den andres perspektiv. Jag tycker också det är viktigt att vara lugn, tydlig och ha en positiv attityd, även när man inte håller med. Ett bra bemötande gör att man bygger förtroende och får ett bättre samarbete. Det är alltid viktigt att säga i början att om hen blir nervös så kan man alltid pausa och visa alltid respekt och inte skratta till den som tar sin intervju. För mig handlar ett bra bemötande om att skapa förtroende och trygghet, oavsett om det gäller kollegor, medborgare eller någon man möter för första gången. När man visar respekt och ett genuint intresse för andra, så får man nästan alltid samma sak tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Påverkan att vara medlem till unive ger väldigt mycket mer rp, det finns väldigt mycket saker du kan göra som medlem som du inte kan göra som icke medlem. Som medlem kan du hitta på väldigt mycket saker. Som medlem finner du möjligheten att kunna börja jobba och såklart bli kriminell. Du kan också bli en del av Polismyndigheten genom att ta en intervju.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? På intervjun eller på ansökningen så måste spelaren veta dem grund reglerna för att kunna bli medlem enligt mig. Dem ska verkligen veta grundreglerna innan jag sätter dem som test medlem. Dem måste veta vad sundförnuft är och /me, /SME samt social rp osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskapsansvarig skulle jag känna ett ansvar för att alla medlemmar känner sig välkomna, delaktiga och sedda. Jag tycker det är viktigt att skapa en bra gemenskap och se till att kommunikationen fungerar, så att alla vet vad som händer och känner sig inkluderade. Jag skulle också ta ansvar för att hålla ordning och se till att allt kring medlemskapet fungerar som det ska. För mig handlar det inte bara om det praktiska, utan också om att vara tillgänglig, lyhörd och någon som andra kan vända sig till. Jag skulle vilja bidra till en positiv stämning där medlemmarna trivs och känner att de vill vara kvar och engagera sig. Tar det väldigt seriöst.

Hur ser din aktivitetet ut? 16/17 timmar per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nix!

Tillbaka