Accepterad !ghostyy | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824759967/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad är din discord tagg? kfzxq.cfx / !ghostyy

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-13 220856.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skriver för att be om ursäkt och överklaga min ban. Jag blev bannad för fusk, och jag förstår att det var ett allvarligt regelbrott. Det var ett dåligt beslut från min sida, och jag ångrar verkligen att jag valde att fuska. Jag inser nu att mitt agerande förstörde upplevelsen för andra och bröt mot allt det som gör er server rättvis och rolig. Jag har lärt mig av mitt misstag och vill be om en chans att visa att jag kan respektera reglerna och bidra positivt till communityn hos er i Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vill förklara vad som hände innan jag blev bannad. Jag och min kompis körde en gängbil som hanade i vattnet. Vi tig oss upp på land, och jag riktade min pistol mot honom med fusk på. Jag stängde av det efter några sekunder, men jag förstår att det var ett stort misstag. Jag ångrar verkligen att jag använde fusk, även om det var kortvarigt. Jag tar fullt ansvar och ber om en ny chans att visa att jag kan spela ärligt och följa reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill vara ärlig och säga att det inte var en felaktig ban det var jag som gjorde fel. Jag hade fusk på satt en kort stund när jag riktade vapen mot min kompis, även om det inte var menat att skada någon eller förstöra spelet. Jag stängde snabbt av det och insåg direkt att det var ett dåligt beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja (Listan nedanför)

1. Vart ny till hela FiveM så jag pratade ooc.
2. Jag lootade döda kroppar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att sätta på fusk överhuvdtaget, även om det bara var för en kort stund. Jag borde ha spelat rättvist hela tiden och inte tgit några genvägar, oavsett om det var med en kompis eller inte. Hade jag tänkt längre än bara den stunden, hade jag insett att det inte var värt risken att bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något efter min ban. Jag har insett hur allvarligt det är att använda fusk, även om det bara är för en kort stund. Jag kommer inte att göra om samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag väldigt väl.

Inte riktigt såhär det lät i mitt pm för inte så länge sedan….

”Mitt lilla team” eller hur va det det lät?
Och staff teamet va skit?

Hej, såg att du hade skrivit och det dära glömde jag också vilket jag vill be om ursäkt om då jag blev väldigt frustrerad och välidgt förbannad, jag kan kommer och säga att jag vill inte att något ska tas personligt och vill bara be om ursäkt igen för mitt språk i pms. Hoppas du förlåter mig för det då det dära beslutet nu när jag tänker på det så blev inte något bättre alls, igen förlåt Toris.

Du får en sista chans, en gång till och jag kommer aldrig godkänna igen
@!ghostyy

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka