Nekad Ghosttt | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosttt

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Ditt discord namn: xaxaxaxaxxaxaxw

Ditt Hex-ID: steam:11000014482037a

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tog dåliga beslut flera gånger under spelet Det gjorde att det blev svårt för andra också och ibland blev saker och ting riktigt jobbiga Jag kände mig ledsen och ångrade mig jättemycket för allt som gick fel Jag bad också jätte jätte mycket om ursäkt till de andra för mina misstag Jag ville verkligen få en ny chans att göra rätt och visa att jag kunde bättreJag tror också att de som bestämde ville visa att alla kan få en andra chans även om man har gjort misstag Att revive mig betydde att jag fortfarande var viktig för dem och för spelet fast jag hade gjort fel innanbara om ni kan lösa dett hade det varit skit snällt för jag bor inte i sverige jag bor i Estland. Jag Köper Vpn varje månad att spela på serven för jag gillar den gätte mycket. En till probleem är att jag kan inte köpa krim tilllbacka för har i estland har vi inte swish. Det va en present av min store bror att köpa mig krim i unive. Jag sa till han att kommer ta hand om den gätte mycket

Hur är beslutet felaktigt? Det kändes orättvist eftersom jag inte fick säga vad jag tyckte Om de hade pratat med mig först hade vi kanske kunnat lösa problemen på ett bättre sätt Då hade jag förstått vad jag gjort fel och kunnat ändra på det

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Logs tror jag dem skickade inte till mig

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka