Accepterad ghostshark1 | Ban Överklagan [ABBE2010]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostshark50

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407793742/

Ditt Hex-ID: 11000011aacbc4e

Vad är din discord tagg? ghostshark50

Vem var det som bannade dig? ABBE2010

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror att han trodde att vi lallade då han kom mitt i scenariot och inte visste hur scenariot började

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare körde limo och va på piren sen kom de två grabbar på en liten mc och började hojta på oss sedan så kallar dom på hojen att min kompis är hund så sedan började dom sloss och sedan så blev det slagsmål för det och de va då staffen kom och trodde vi lallade för han inte såg hela scenariot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte riktigt säker men ja tror de men de kanske inte va så smart att sloss på piren men sattsäga det fanns ett helt full ut scenario bakom slagsmålet (=

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare ja men som sakt 99 % av dom är från typ över 6 månader men kommer ihåg två från den senaste månade 1 va att jag blev bannad i 15 timmar för jag inte hade samma namn på steam som på discord (den blev borttagen då vi löste och jag bytte namn så tog han bort bannen ) 2 kört de blåljus fordon med blåljus i stan utan anledning men va felaktig då jag hade anledning att köra med blåljus på fort för jagade en person inne på servern som polis så aa )

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort annorlunda att jag inte skulle stannat kvar och istället åkt där i från men som sakt jag ville ju inte att min polare skulle dö så därför slogs jag också men kunde ju underviket det av att köra där i från bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag kanske inte ska va med och sloss men ville hjälpa min polare och samtidigt kunde jag åkt där i från och undervika just de slagsmålet så aa (=

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka