Nekad ghostshark1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostshark50

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? ghostshark50

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? de som fick mig att ansöka till Medlemskaps ansvarig var att mina vänner sökte och viljat bli Medlemskaps Ansvarig jätte länge då jag tycker de skulle va roligt att få bli de och att ta intervjuver och få in nytt folk till unive och unive skrev ut att dom sökte så tänkte perfekta timingen att ansöka just nu och haft ett ex antal vännner som varit /är Medlemskaps ansvarig/ansvariga och jag själv tycker jag är mogen för den här Medlemskaps ansvariga rollen och är snäll omtänksam och stresstålig och kan hålla på med saker länge plus mina vänner tycker och säger jag skulle passa i den här rollen/position som medlemskaps ansvarig plus att minna vänner säger jag är väldigt öppen och är extremt prat tålig och pratar mycket och de är bra för mig för man pratar mycket inom Medlemskaps ansvariga rollen och själv tycker jag att jag själv som person skulle passa perfekt som just den här rollen som medlemskaps ansvarig här på unive rollplay och plus älskar prata med nytt folk och det som fick mig att ansöka till medlemskaps Ansvarig är att jag vill få in fler nya spelar /medlemmar till unive och mina vänner tycker jag skulle passa som de och själv viljat bli de ett bra tag och varit Servervakt förut så kan ju såklart regler och såna saker satt säja så det är därför jag ansöker just till medlemskaps ansvarig positionen /rollen (=

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker/borde att ni ska välja mig som Medlemskaps Ansvarig för att jag vet hur man gör plus har ganska mycket tid att sitta ta intervjuver och läsa och kolla på ansökningar plus intervjuver kommer ske ifall ja blir medlemskaps ansvarig ungefär 1-2 dagar mellan rum ifall jag har tid kan hända oftare bror på hur mycket tid ja har plus jag kommer hålla koll ifall de är många som har rollen väntar medlemskaps intervjuv så kommer jag till exempel skriva ut i icke medlems chatten sätter er i väntrum nu börjar ta intervjuver om 10 minuter så kan man skriva till exempel och jag vet hur man ska bemöta folk folk i till exempel medlems intervjuv rummet man ska tillexempel börja med hej eller god dag och fortsätta med hur mår du idag då sedan kan man säga till baka till dom ifall jag mår bra kan man säga ja mår bra om hen säger hur mår du då eller tillexempel och hur mår du då ? sedan efter man varmt välkomnat dom in till intervjuv rummet så börjar man med att fråga är du redo med din intervjuv om dom säger ja så börjar man med intervjuven och fortsätter och du ska va lugn och glad och snäll mott dom så du/dom får ett bra första intryck av just unive rolplay servern och ifall dom inte riktigt kan fråga kan man hjälpa dom lite på traven och förklara småt åt dom så kanske om kommer på men om de inte kan alls så är de bara försöka förklara grundligt frågan /svaret för dom så dom vet till nästa gång som ska /eller stöter på frågan plus en sak till jag är jätte tålmodig och extremt stress tålig och en sak till plus har erfarenheter av att vara medlemskaps ansvarig då jag har varit det på andra servers och ifall folk fråga vad den reglern menas så kan jag berätta eller hänvisa dom till reglerna på WWW.unive.se eller ifall dom frågar på sin medlemskaps intervjuv så kan jag förklara grundligt vad det betyder så dom fattar ordentligt därför ska ni välja just mig som medlemskaps Ansvarig (=

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag själv tycker man ska bemötas folk / folket proffsigt och lugnt och trevligt och kunna hålla sig seriös ifall någon lallar eller är jobbig du ska till exempel inte bli arg eller hålla på med hen då du ska hålla dig och inte bry dig om och fortsätta proffsigt och man ska hålla sig stress tåligt och modigt plus ska man bemöta folk i intervjuv rummet eller bara övrigt med bra lugn och snäll och härligt ton och hen ska inte känna sig obekväm när hen sitter i intervjuv rummet så du kan börja med fråga hur hen mår och sånt så hen blir mer lugn och inte så obekväm ifall hen är de och ifall jag va staff och skulle bemöta folk i till exempel support skulle jag sakt hej välkommen in i support hur kan jag hjälpa dig idag i en lugn och bekväm ton så hen inte kanske blir upprörd eller något men ifall hen är de redan så kan man försöka lugna ner dom innan man börjar även om man har dålig dag så och kanske är arg eller sur eller nere så när man tar intervjuv så ska man även om man mår dåligt ha god ton och försöka va glad även om du kanske har en dålig dag men de är så jag tycker man ska bemöta andra människor plus varit en trogen medlem länge här på unive (=

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tycker man ska få in mer folk till servern även om den är topp 1 i sverige störst så vill jag även få in mer folk och ta in mer folk till medlems rollen och få dom att rpa mer och lära dom hur man tillexempel gör olika scenarios och de plus oftast när folk kommer i medlems intervjuv så oftast enligt min synvinkel så rpar inte dom flesta så bra innan dom blir medlem så vill lära upp massor med folk och kunna rpa seriöst och göra roliga och lång dragna scenarios och någon ny medlem kan man tipsa om jobb som kanske går lite dåligt som behöver flera nya starka anställda till sitt företag och jag som Medlemskaps Ansvarig kommer att ha mitt ansvar och få in många nya spelare de är hur jag vill påverka betydelsen hos många medlemar på unive rollplay (=

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? mitt ansvar är ju satt säga att få in nya medlemmar till unive och jag ska kunna prata på ett bra och positivt sätt och jag själv ska kunna rpa bra och ha en god ton i discord till exempel när jag tar intervjuv eller rpar eller bara pratar allmänt i någon av unives discords och nya medlemmar ser ju upp till och lär sig av spelare som spelar på servern länge och kanske jag som Medlemskaps Ansvarig ska ju vissa upp en bra sida för nya medlemmar mott ta dom med en god och glad och härlig ton och lära och kunna grund reglerna som några exempel Random death match eller VDM eller till exempel Copbait eller fearrp eller typ metagaming och powergaming och en viktig regel combatlogging de tycker jag att jag har ansvar över

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar är ju satt säga att få in nya medlemmar till unive och jag ska kunna prata på ett bra och positivt sätt och jag själv ska kunna rpa bra och ha en god ton i discord till exempel när jag tar intervjuv eller rpar eller bara pratar allmänt i någon av unives discords och nya medlemmar ser ju upp till och lär sig av spelare som spelar på servern länge och kanske jag som Medlemskaps Ansvarig ska ju vissa upp en bra sida för nya medlemmar mott ta dom med en god och glad och härlig ton och lära och kunna grund reglerna som några exempel Random death match eller VDM eller till exempel Copbait eller fearrp eller typ metagaming och powergaming och en viktig regel combatlogging de tycker jag att jag har ansvar över

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar 13:00-23.00 tisdagar: 13.00-22:30 onsdagar: 15:00-23:30 torsdagar 13:30-00:00 fredagar: 13:00-03:00 lördagar: 09:00-02:00 söndagar: 10:00-23:35 Lov/studiedagar: 09:00-03:00 under lovet är jag uppe till typ 04:00 nästa varje dag och burkar ofta sitta inne på forum och discord i skolan också och när jag är hemma

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? näh då inget mer / NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka