Accepterad ghostm1n | Medlem ansökning [Unc.11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostm1n

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? ghostm1n

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Johan 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Intelligent rik smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Karl växte upp me sin mamma och pappa men Karl hade inte den bästa uppväxten hans föräldrar hade inte så mycket tid att spendera med Karl för att hans föräldrar hade så mycket på sitt jobb så Karl började att kämpa mer i skolan. Karl hade inte så många vänner eftersom han hade bråkat med så många i sin klass så Karl va ganska hatad i skolan och för att han va så rik och kunde få allt så hatade folk på Karl för de också och han hatade de att han blev utanför och inte kunde skaffa vänner. Framtidsplaner: Karl ville så gärna lyckas i skolan och lyckas och nå sina drömmar och karls dröm är att jobba med något han drömmer för han kan väldigt mycket om bilar och gillar att sälja bilar och laga bilar men han gillar också att rädd folk och stoppa dåliga människor så Karl tänker att han har mycket framför sig i framtiden och vill så gärna lyckas för att bli de han vill bli och brinner för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp nivå och har mycket erfarenheter har spelat tidigare på Velo, ortenwave osv så har mycket erfarenheter inom rp och kommer att sprida mycket kärlek och göra så att alla känner sig välkomna och trygga på serven och göra mitt bästa för att göra så att serven blir bättre än va den redan är så kommer göra mitt bästa för denna serven har hört väldigt mycket bra om denna serven så de ska bli roliga att få börja på unive roleplay ser väldigt mycket framemot detta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra roliga secinaros för båda mig och motståndarna man ska ju inte vinna bara för pengar båda spelarna måste få ha kul och rpa och få roliga secnarios.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM NLR

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka