Inaktuell Ghostface24k | Whitelist ansökning [Mackan Me1ster/Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostface24k

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120207074/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Kirsby

Vad är ditt discord namn? Ghostface24k#3927

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 1995

Berätta om din karaktär. En man runt 30års åldern som haft en riktigt tuff bakgrund med ett liv fullt av kriminalitet. Livets hårda skola helt enkelt. Min karaktär älskar en hög nivå av adrenalin och action. En listig och lite tystlåten person med en näsa för rån. Kan vara mer öppen och skämtsam med sina närmsta vänner. Bryr sig om personer som är nära honom och är väldigt beskyddande. Tidigare varit medlem i en diamantliga som härjade runt i Europa och nu på jakt efter nya utmaningar.

Varför ska just du bli whitelistad? Tyvärr ingen som helst erfarenhet av RP mer än att titta på Twitch väldigt mycket. Men skapat ett stort intresse för det och vill verkligen testa på. Jag är för tillfället väldigt aktiv, är en omtänksam och behjälplig person som alltid försöker bidra till en bättre stämning och miljö.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Kollar runt på olika serverar då jag inte har någon koll på detta och använt mig av google. Hittade er och en till som jag tyckte var i min smak. Seriösa och bra!

Hur många timmar har du på FiveM? 0

Hur hittade du Multistaden? Google

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Utveklar frågorna "Varför ska just du bli whitelistad?" och "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"

"Varför ska just du bli whitelistad?" Är en relativt aktiv spelare som alltid vill bidra till bra stämning. Hjälper gärna andra med det jag kan. Vill vara med och bidra till seriös RP och att regler följs. Plus att jag själv alltid kommer spela seriöst.

"Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker er server verkar vara bland de bästa och mest välskötta av de jag googlat runt på. Ni verkar hålla igång servern på ett bra sätt och är gärna en del av denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka