Accepterad Kazir.z | Medlem ansökning [coosmoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Whatyooo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abu

Vad är ditt discord namn? kaziri.z/Amo.Kusabok

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hans Möns och är 21år gammal!

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,omtänksam,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Hans Möns ung man som är ny inflyttade som skulle vilja få ett medborgarskap och ett bättre liv. han är 21 och har jobbat som taxichaufför i fyra år, han har även utbildad ambulanspersonal och har till och med jobbat hos sin pappas bolag när han var yngre. han växte kalmar. Därefter så använde han alla pengar och reste runt och utforskade vad han ville bli och uppnå med sitt liv. Ända sen så har han bara rest runt i fler än 80 länder runt i Afrika, Europa och Asien. Under hans barndom så var det mycket focus på både disciplin, betyg och hjärnkraft. han lärde mig svenska eftersom att hans mor är svensk och hon har alltid velat att han ska ha den svenska sidan inom mig. Hans hobby är bilar och teknik. han är riktigt bra på försäljning och har mycket erfarenhet inom taxibranschen. Hans kanske verkar som en riktigt disciplinerad person men han har faktiskt en väldigt rolig sida. han tog faktiskt en komedi klass eftersom att han naturligt beskrivs som en väldigt rolig och fantasifull person. Hans sku

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social rp samt vill jag göra roliga långa utvecklade scenarion och göra så att bårda partnerna har de roligt i scenariot samt vill jag kunna dra ut på scenarion så de blir långdraget och roligt för alla!'

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra de roligt för båda två inte bara för en själv. Man måste tänka på att de ska vara kul för alla i scenarioot osv!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är helt ny till servern!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = dödar någon utan bakom liggande scenarion. Vdm = använder bil eller liknanade som ett vapen för att döda eller skada. NLR = du får inte komma ihåg nått efter ett scenario om du har dödt!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka