Nekad ghost12 | Beslut Överklagan [Snake, Nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghost12

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Ditt discord namn: alwin199.

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199804633056/

Vad för typ av beslut gäller det? mina roler

Vem/vilka tog beslutet? snak312 nedz jesse2k

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror ni tog beslutet efter som jag gick med en annan fiveM discord server. sedan fick jag roller som inte till hörde mig. jag kan förstå att jag har brutit regler med det var inte meningen att får deras roller. det var inte tanken att lämna unive.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker det är felaktigt eftersom jag inte gick in i den andra servern och började spela. utan att jag gick med dc för att se hur den såg ut. det var inte meningen att få roller och att det ska se ut som att jag har lämnat unive. utan att se vad min kompis tycker de har och inte unive. jag kan förstå att ni tycker att jag har gjort fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inget därför de va inte meningen att få roller ville bara se servern. men tack för hjälpen om ni skulle kunna ge mina roller skulle verkligen uppskatta det därför det finns ingen bättre fivem roleplay än unive.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka