Nekad Ghost | Beslut Överklagan [ Maxkillerbree ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Ditt discord namn: ghost_3210.

Ditt Hex-ID: 11000014b697425

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Maxkillerbree

Varför tror du själv att beslutet togs? Såhär var det det jag valde under en väldigt kort tid delta i en annan server (skit server) . Jag ville bara ta lite pauser från rpn lite och tänkte mig aldrig för vad jag egentligen håll på med och vad jag kunde gått miste av. Jag har spenderat 100 tals timmar på denna servern och flera lappar på servern med och ångrar inget utav de jag spenderat då jag verkligen gillar servern men tyvärr så är fel ett fel men önskar jag kanske får en chans fast jag kanske ej förtjänar det men låt er veta iaf att jag är ledsen för mitt misstag men att det aldrig kommer ske igen.

Hur är beslutet felaktigt? Det är ej felaktigt, jag gjorde fel och jag får ta konsekvenserna för mina handlingar och val . Jag vet om att jag kan bättre Unive vet om att jag kan bättre , jag har ett sisådär förflutet men jag lyckades ändra mig skapa bättre rp och känna mig som en vanlig spelare istället för känna sig som en (problemspelare) men somsagt jag har känt stor ånger och besvikelse över mig själv kan ej fatta vad jag egentligen gjort jag har spelat på Unive hela min FiveM karriär och vill fortsätta den delen på Unive . Jag ångrar så mycket att jag gjorde som jag gjorde och hoppas jag kan ge er samt Max tillit och litade på mig att det jag gjorde var ett stort misstag som jag 100% aldrig kommer upprepas och önskar jag kan få den chansen att bevisa att det finns gott inom mig med.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos staffsen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka